У Ковельській громаді безоплатно вакцинуватимуть дівчаток від раку шийки матки

17 Січня 2024, 10:38
У Ковельській громаді безоплатно вакцинуватимуть дівчаток від раку шийки матки 789
У Ковельській громаді безоплатно вакцинуватимуть дівчаток від раку шийки матки

Ковельська міська рада затвердила Програму профілактики раку шийки матки шляхом вакцинації дівчат віком 9–14 років проти вірусу папіломи людини.

Таку програму затвердили ще наприкінці 2023 року. Вона діятиме впродовж 2024–2026 років, повідомляють у Фонді боротьби з раком.

Це означає, що за кошти громади від вірусу папіломи людини зможуть провакцинувати певну кількість дівчат-підлітків, а також проведуть інформаційну кампанію для підвищення обізнаності про проблему у Ковелі та селах громади, повідомляють у фонді.

Попередньо у Ковельській міській раді передбачили на цю програму 1,5 мільйона гривень – по пів мільйона на рік.

«Сподіваємося, що вакцину вдасться закупити оперативно, а охочих провакцинувати від ВПЛ своїх доньок буде достатньо. Хоча, зважаючи на досвід впровадження аналогічної програми у Луцьку, у цьому якраз не сумніваємося. Тут запит наразі у рази перебільшує можливість вакцинації коштом міського бюджету», – розповідають у Фонді боротьби з раком.

У фонді також радіють, що вдалося зрушити з місця цей процес на Волині. Бо, як вже неодноразово наголошували: рак шийки матки є захворюванням, яке можна попередити. 

Найчастіше причиною раку шийки матки є вірус папіломи людини (ВПЛ) – інфекція, що передається статевим шляхом. Тому вакцинація від ВПЛ може без перебільшення кардинально змінити ситуацію щодо раку шийки матки в Україні.

У фонді нагадують також, що батьки можуть купити вакцину від ВПЛ для своїх дітей у віці 9-14 років за власні кошти та здійснити вакцинацію у свого лікаря.

Нагадаємо також, що на Волині втілюють інформаційний проєкт в боротьбі з раком шийки матки «Ти – важлива!». Триватиме вона три місяці.

В межах кампанії планується, що на усіх інформаційних майданчиках, що залучать до кампанії, найближчим часом буде багато важливої дівчачо-жіночої інформації. До цієї інформаційної кампанії пропонують долучитися не тільки медичним закладам, а, зокрема, й бізнесовим структурам. Так, до кампанії вже приєдналися потужні партнери – мережа АЗК «WOG», де у жіночих вбиральнях на заправках і на столах у зонах WOG MARKET і WOG CAFE розмістили дуже яскраві і промовисті заклики-нагадування про візит до гінеколога.  

Коментар
27/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024