Що робити, якщо на телефон не приходить смс з кодом погашення рецепта

26 Березня 2024, 12:33
Що робити, якщо на телефон не приходить смс з кодом погашення рецепта 1135
Що робити, якщо на телефон не приходить смс з кодом погашення рецепта

Смс-повідомлення від електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) – це важливий інструмент комунікації системи з пацієнтом.

Зокрема через нього пацієнт отримує ключову інформацію – номер е-направлення, медичного висновку про тимчасову непрацездатність чи номер та код погашення е-рецепта для його використання в аптеці. Саме тому важливо, щоби він завжди був актуальним та коректним, нагадують у Міністерстві хорони здоров'я. 

Існує кілька причин, чому повідомлення з номером та кодом погашення електронного рецепта не прийшло вам на телефон.

«Одна з них – ваш поточний номер телефону відрізняється від того, який зазначений під час реєстрації в ЕСОЗ. Ви могли вказати неправильний номер, втратити доступ до нього або ж з часом змінили його. Тож якщо смс не надходять, слід звернутися до лікаря (первинної медичної допомоги або ж лікаря-спеціаліста під час консультації), щоб перевірити, чи є коректним вказаний вами раніше номер в ЕСОЗ», – пояснюють у МОЗ.

Якщо номер телефону, зазначений в ЕСОЗ, неактуальний, його необхідно змінити за першої можливості, для того, щоб надалі безперешкодно отримувати е-рецепти, направлення та медичні висновки.

У МОЗ нагадують, як це можна зробити.

Інша причина, чому не приходить смс з кодом погашення електронного рецепта,  – ви обрали офлайн-метод автентифікації, тобто не за допомогою номеру телефону, а через документи.

У такому разі потрібно звернутися до лікаря – він має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення. Інформація, зазначена саме в цій інформаційній довідці, а не смс-повідомлення, буде підставою для отримання потрібних вам ліків або медвиробів в аптеці.

Ще одна причина відсутності смс-повідомлення з номером і кодом погашення електронного рецепта може бути повʼязана з певними технічними проблемами, зокрема з самим телефоном або ж із роботою мобільного оператора. У такому разі рекомендується перевірити, чи справний ваш телефон та чи не заповнена його памʼять, а лікар може повторно надіслати вам смс у період, коли, наприклад, відновиться звʼязок.

У МОЗ зазначають, що пацієнт в будь-який час може змінити метод автентифікації, щоби смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема і про рецепти) надходили на його телефон.

Для цього потрібно звернутися до лікуючого лікаря і попросити його допомогти вам це зробити.

Обирайте метод автентифікації за номером телефону – це набагато зручніше. Якщо попередньо під час реєстрації ви обрали інший метод (за документами), рекомендуємо змінити його автентифікацію та інформування за номером телефону, адже це значно пришвидшує та спрощує використання більшості медичних цифрових сервісів.

Коментар
27/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024