У львівських лікарнях запрацює knopka екстреного виклику лікарів
Перше медоб’єднання Львова спільно з Lviv IT-Cluster впроваджує автоматизовану систему сповіщень лікарів та медперсоналу knopka.
Її мета – оптимізувати, а саме – спростити та пришвидшити роботу медиків, які надають невідкладну допомогу пацієнтам. Працюватиме нова система сповіщень у всіх лікарнях медичного об’єднання, повідомили у Першому медичному об'єднанні Львова.
knopka — інноваційна система виклику та інформування лікарів про поступлення пацієнтів та їхній стан. За допомогою спеціального мобільного додатку черговий лікар або медична сестра відділення невідкладної допомоги може миттєво викликати спеціалістів різних відділень. А ще – повідомити лікарям про екстрений консиліум у випадках, коли пацієнт поступає в критичному стані.
«Для того, щоб все це працювало, достатньо лише двох гаджетів. Це – телефон та планшет. Ми забезпечили всі лікарні 1ТМО усім необхідним з розрахунку на кількість відділень та чергових медичних бригад. І передали 63 телефони та 12 планшетів», – зазначив виконавчий директор IT Cluster Степан Веселовський.
Керівник проєкту knopka Іван Осадчий зазначає, що систему розроблено з урахуванням як стандартів надання ургентної допомоги пацієнтам, так і зручності самих медиків.
«За протоколом медичну допомогу пацієнту в критичному стані мають почати надавати впродовж п’яти хвилин. Відтак, щоби полегшити роботу медичного персоналу, ми і створили цю унікальну систему. Її механізм дуже простий: пацієнт поступає на «червону зону», черговий медик натискає кнопку на планшеті, а на телефон лікарів різних відділень надходить сповіщення, що протягом п’яти хвилин вони мають бути поруч з пацієнтом. Це сприяє покращенню якості надання швидкої допомоги пацієнтам», – пояснює Іван Осадчий.
У Львові система впроваджується уперше. Раніше така медична інновація уже встигла зарекомендувати себе в більш ніж десяти обласних центрах.
«Ми вдячні нашим надійним партнерам – Lviv IT-Cluster та управлінню IT Львівської міської ради – за підтримку наших лікарень. Щодня до нас звертається від 1200 до 1500 пацієнтів за допомогою. Це – велике навантаження на медичний персонал. І щоби оптимізувати роботу приймального відділення, спростити роботу лікарів і молодшого медперсоналу, і при цьому підняти якість надання допомоги, ми запровадили цю систему. Адже кожен українець має отримувати своєчасну та якісну медичну допомогу», – каже Олег Самчук, генеральний директор Першого медоб’єднання Львова.