Швидка допомога працюватиме по-новому: що зміниться

З 2021 року зміниться алгоритм виклику швидкої медичної допомоги. Диспетчери ділитимуть виклики за категоріями та обиратимуть найпріоритетніші.
Під час брифінгу 12 вересня Максим Степанов розповів, що з наступного року диспетчери швидкої ділитимуть виклики на чотири категорії, повідомляє 24 канал.
Виклики будуть ділитися на:
- критичні,
- термінові,
- невідкладні,
- профільні.
Система поділу викликів допоможе медикам правильно розподілити час. Якщо виклик буде критичним, меддопомога повинна буде прибути миттєво.
«У 2021 році змінюються алгоритми диспетчеризації. Тобто ми будемо ділити всі виклики на 4 категорії. Це – критичний, терміновий, невідкладний і непрофільний. Це безпосередньо впливає на час доїзду. Якщо це критичний виклик, то «швидка» повинна бути практично миттєво на місці,» – розповів Степанов.
Він додав, що з наступного року введуть і принцип екстериторіальності. Тобто не залежно від місця прописки чи районного поділу до пацієнта приїжджатиме та швидка, яка перебуває найближче від нього.
Читайте також: Рівненський центр реабілітації дітей отримав апарат штучної вентиляції легень
Підписуйтеся на сторінку Район.Медицина у facebook та стежте за телеграм-каналом «Район здорової людини», де оперативно оновлюється інформація.