Як працює контакт-центр Нацслужби здоров'я та з якими питаннями можна звертатися пацієнтам

10 Березня 2024, 16:51
Як працює контакт-центр Нацслужби здоров'я та з якими питаннями можна звертатися пацієнтам 1174
Як працює контакт-центр Нацслужби здоров'я та з якими питаннями можна звертатися пацієнтам

Іноді в коментарях дехто може давати неправильну інформацію про те, що контакт-центр НСЗУ – це лише автовідповідач, а нібито оператору поставити питання неможливо.

Це – неправда, роз'яснюють у Нацслужбі здоров'я. 

Зазначається, що оператори контакт-центру НСЗУ відповідають на питання, в тому числі й пацієнтів, щодня з понеділка по п’ятницю. З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 до 16:45 щоп'ятниці.

Під час війни єдиними вихідними є субота та неділя. Саме в неробочі години та вихідні спрацьовує автовідповідач. Який в автоматичному режимі може надати відповіді на більшість питань.

Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.

У Нацслужбі здоров'я нагадують, які питання пацієнтів допоможуть вирішити у контакт-центрі НСЗУ за номером 16-77:

  • перелік безоплатних послуг за Програмою медичних гарантій;

  • алгоритм дій пацієнтів, якщо в лікарні вимагають гроші за ті послуги, за які платить НСЗУ;

  • де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з якими можна укласти декларацію;

  • де знайти найближчу лікарню, яка надає послуги за певним пакетом Програми медичних гарантій;

  • адреси та контактні дані медичних закладів, які мають договір із НСЗУ;

  • перелік ліків і медвиробів програми реімбурсації;

  • адреси та контакти найближчих аптек, де можна отримати ліки й медвироби за програмою «Доступні ліки».

Читайте також: Як оскаржити висновок військово-лікарської комісії: покрокова інструкція

 

Коментар
28/04/2024 Неділя
28.04.2024
27.04.2024
26.04.2024