Як працює контакт-центр Нацслужби здоров'я та з якими питаннями можна звертатися пацієнтам

Іноді в коментарях дехто може давати неправильну інформацію про те, що контакт-центр НСЗУ – це лише автовідповідач, а нібито оператору поставити питання неможливо.
Це – неправда, роз'яснюють у Нацслужбі здоров'я.
Зазначається, що оператори контакт-центру НСЗУ відповідають на питання, в тому числі й пацієнтів, щодня з понеділка по п’ятницю. З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 до 16:45 щоп'ятниці.
Під час війни єдиними вихідними є субота та неділя. Саме в неробочі години та вихідні спрацьовує автовідповідач. Який в автоматичному режимі може надати відповіді на більшість питань.
Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.
У Нацслужбі здоров'я нагадують, які питання пацієнтів допоможуть вирішити у контакт-центрі НСЗУ за номером 16-77:
-
перелік безоплатних послуг за Програмою медичних гарантій;
-
алгоритм дій пацієнтів, якщо в лікарні вимагають гроші за ті послуги, за які платить НСЗУ;
-
де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з якими можна укласти декларацію;
-
де знайти найближчу лікарню, яка надає послуги за певним пакетом Програми медичних гарантій;
-
адреси та контактні дані медичних закладів, які мають договір із НСЗУ;
-
перелік ліків і медвиробів програми реімбурсації;
-
адреси та контакти найближчих аптек, де можна отримати ліки й медвироби за програмою «Доступні ліки».
Читайте також: Як оскаржити висновок військово-лікарської комісії: покрокова інструкція
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром