Тютюнова індустрія веде війну зі здоровʼям людей
Окрім дітей своєю мішенню в Україні тютюнові компанії визначили жінок.
За три роки тютюнові компанії ВДВІЧІ збільшили поширеність вживання тютюну та нікотину серед жінок 18 років і старше з 11,3% у 2019 році до 21,4% у 2022.
Користуючись відсутністю регулювання е-сигарет та сигарет для нагрівання (які використовуються з пристроями glo, IQOS) тютюнові корпорації агресивно атакують рекламою та маркетинговими технологіями населення України, а особливо жінок та дітей.
За даними ВООЗ 50% споживачів тютюнових виробів передчасно помирають від хвороб, викликаних безпосередньо вживанням тютюну.
Завдяки ухваленню комплексного антитютюнового закону №1978-ІХ маємо великі сподівання на захист здоровʼя українок та українських дітей від залучення до наркотичної залежності від тютюну та нікотину:
- з 1 червня 2022 року запроваджені медичні попередження на е-сигаретах та сигаретах для нагрівання,
- з 1 липня 2022 року заборонено куріння сигарет для нагрівання у визначених громадських місцях.
11 липня 2023 року набуде чинності:
- заборона реклами е-сигарет та пристроїв для нагрівання сигарет,
- заборона ароматизованих тютюнових сигарет та ароматизованих рідин до е-сигарет.
Важливо остаточно заборонити викладку тютюнових та нікотинових виробів у місцях роздрібної торгівлі, адже по суті це є формою реклами та запровадити стандартизовану упаковку тютюнових виробів.
Турбота про своє здоровʼя — це внесок у перемогу України!