Тютюнова індустрія веде війну зі здоровʼям людей

25 Жовтня 2022, 15:53
В Україні тютюнові компанії визначили своєю мішенню жінок і дітей КОЛОНКА 7894
В Україні тютюнові компанії визначили своєю мішенню жінок і дітей

Окрім дітей своєю мішенню в Україні тютюнові компанії визначили жінок. 

За три роки тютюнові компанії ВДВІЧІ збільшили поширеність вживання тютюну та нікотину серед жінок 18 років і старше з 11,3% у 2019 році до 21,4% у 2022. 

Користуючись відсутністю регулювання е-сигарет та сигарет для нагрівання (які використовуються з пристроями glo, IQOS) тютюнові корпорації агресивно атакують рекламою та маркетинговими технологіями населення України, а особливо жінок та дітей. 

За даними ВООЗ 50% споживачів тютюнових виробів передчасно помирають від хвороб, викликаних безпосередньо вживанням тютюну. 

Завдяки ухваленню комплексного антитютюнового закону №1978-ІХ маємо великі сподівання на захист здоровʼя українок та українських дітей від залучення до наркотичної залежності від тютюну та нікотину:

  •  з 1 червня 2022 року запроваджені медичні попередження на е-сигаретах та сигаретах для нагрівання, 
  •  з 1 липня 2022 року заборонено куріння сигарет для нагрівання у визначених громадських місцях.

11 липня 2023 року набуде чинності:

  • заборона реклами е-сигарет та пристроїв для нагрівання сигарет,
  • заборона ароматизованих тютюнових сигарет та ароматизованих рідин до е-сигарет.

Важливо остаточно заборонити викладку тютюнових та нікотинових виробів у місцях роздрібної торгівлі, адже по суті це є формою реклами та запровадити стандартизовану упаковку тютюнових виробів. 

Турбота про своє здоровʼя — це внесок у перемогу України! 

Коментар
28/04/2024 Неділя
28.04.2024
27.04.2024
26.04.2024