У МОЗ хочуть запустити е-направлення та е-рецепти пацієнтам через Дію та Viber

04 Лютого 2025, 13:31
Сповіщення від ЕСОЗ пацієнтам надходитимуть через Дію та Viber 643
Сповіщення від ЕСОЗ пацієнтам надходитимуть через Дію та Viber

Уряд затвердив зміни, які дозволять електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) інформувати пацієнтів не лише через СМС, а й через альтернативні канали.

Так, повідомлення від ЕСОЗ з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення невдовзі надходитимуть також в Дію або Viber. Про це повідомили у Міністерстві охорони здоров'я. 

Наразі тривають внутрішні тестування відправлення push-повідомлень від ЕСОЗ.

Які повідомлення будуть надходити в застосунок Дія та Viber?

  • Номер е-рецепта та код його погашення
  • Код е-направлення до медичних фахівців
  • СМС-підтвердження, як от – підтвердження дозволу на доступ до даних, створення плану лікування та ін.

Як буде здійснюватися інформування за новим процесом?

1. Сповіщення через Дію

Якщо пацієнт має застосунок Дія, то першочергово сповіщення надійде сюди. Якщо повідомлення не буде доставлено, то воно надсилатиметься у Viber.

2. Сповіщення через Viber

За наявності месенджера повідомлення надійде у Viber на номер телефону, за яким пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ.

3. Сповіщення через СМС.

Якщо у пацієнта немає застосунку Дія чи Viber, повідомлення про цифрову послугу, як і раніше, надійде через СМС на мобільний номер.

Push-повідомлення від ЕСОЗ в Дія та Viber запрацюють незабаром. Цей процес буде здійснюватися автоматично та прискорить доставку сповіщення у найбільш зручний для пацієнта спосіб. Також це дозволить уникнути збоїв у надсиланні СМС, повʼязаних із роботою мобільного оператора.

Що робити, якщо пацієнт не має телефону?

Як і раніше пацієнти, які не мають телефону та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, будуть отримувати інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.

Для дітей та інший недієздатних пацієнтів процес також не зміниться – повідомлення надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування

Читайте також: 

Коментар
11/02/2025 Вівторок
11.02.2025
10.02.2025