В яких випадках дзвонити до контакт-центру Нацслужби здоров'я 16-77

24 Жовтня 2024, 09:08
В яких випадках дзвонити до контакт-центру Нацслужби здоров'я 16-77 1303
В яких випадках дзвонити до контакт-центру Нацслужби здоров'я 16-77

Зараз багато різноманітних «гарячих» ліній та контакт-центрів, які здатні професійно підтримати, проконсультувати чи надати фахову інформацію у різних питаннях, пов’язаних із системою охорони здоров’я. Контакт-центр НСЗУ вже шість років відповідає на питання не лише пацієнтів і різноманітних громадських організацій, а й медичних працівників, представників місцевого самоврядування, ЗМІ та інших зацікавлених сторін.

Тому у НСЗУ нагадують пацієнтам, в яких випадках варто дзвонити за номером 16-77.

  • Дізнатися актуальну інформацію про доступ до безоплатної медичної допомоги під час війни.

  • Спитати, за якими пакетами має договір з НСЗУ найближча лікарня.

  • Уточнити обсяг гарантованої безоплатної медичної допомоги за кожним із медичних пакетів, який цікавить на даний момент.

  • Спитати про програму «Доступні ліки» та як почати отримувати безоплатні ліки за е-рецептом.

  • Дізнатися, що робити, якщо в лікарні порушують гарантовані державою права пацієнтів.

Оператори контакт-центру надають як загальну інформацію про Програму медичних гарантій, так і деталізовану — залежно від вашого запиту. Телефонуйте: 16-77 

  • З понеділка по четвер з 9:00 до 18:00;

  •  У п’ятницю з 9:00 до 16:45;

(В інший час спрацьовує автовідповідач, який може надати відповіді на більшість поширених питань).

Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.

Коментар
15/01/2025 Вівторок
14.01.2025