В яких випадках дзвонити до контакт-центру Нацслужби здоров'я 16-77
Зараз багато різноманітних «гарячих» ліній та контакт-центрів, які здатні професійно підтримати, проконсультувати чи надати фахову інформацію у різних питаннях, пов’язаних із системою охорони здоров’я. Контакт-центр НСЗУ вже шість років відповідає на питання не лише пацієнтів і різноманітних громадських організацій, а й медичних працівників, представників місцевого самоврядування, ЗМІ та інших зацікавлених сторін.
Тому у НСЗУ нагадують пацієнтам, в яких випадках варто дзвонити за номером 16-77.
-
Дізнатися актуальну інформацію про доступ до безоплатної медичної допомоги під час війни.
-
Спитати, за якими пакетами має договір з НСЗУ найближча лікарня.
-
Уточнити обсяг гарантованої безоплатної медичної допомоги за кожним із медичних пакетів, який цікавить на даний момент.
-
Спитати про програму «Доступні ліки» та як почати отримувати безоплатні ліки за е-рецептом.
-
Дізнатися, що робити, якщо в лікарні порушують гарантовані державою права пацієнтів.
Оператори контакт-центру надають як загальну інформацію про Програму медичних гарантій, так і деталізовану — залежно від вашого запиту. Телефонуйте: 16-77
-
З понеділка по четвер з 9:00 до 18:00;
-
У п’ятницю з 9:00 до 16:45;
(В інший час спрацьовує автовідповідач, який може надати відповіді на більшість поширених питань).
Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.