За шість років у контакт-центрі Нацслужби здоров'я прийняли понад 2,4 мільйона дзвінків
Шість років тому, 8 жовтня 2018 року, розпочав роботу контакт-центр Національної служби здоров'я України. На той момент це була перша в країні подібна інформаційно-довідкова служба, яка консультувала та збирала зворотній зв'язок від пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я.
За цей час на 16-77 надійшло два мільйони 400 тисяч 067 дзвінків, повідомили у НСЗУ.
Станом на сьогодні 12 операторів відповідають на питання, що входять в сферу компетенцій НСЗУ. Найчастіше вони стосуються первинної медичної допомоги – це 47% від усіх звернень, спеціалізованої медичної допомоги – 39% та програми реімбурсації – 9%.
Найбільше звернень надходить з Києва, Дніпропетровської області, Одеської, Київської та Харківської. Найменше – з Херсонської, Донецької, Закарпатської, Тернопільської та Чернівецької областей.
Здебільшого на гарячу лінію телефонують пацієнти – 60% від всіх звернень. А також лікарі – на них припадає 30% дзвінків.
Решта – це керівники закладів охорони здоров’я (майже 9 %) та небагато військових (менше 1%).
У НСЗУ нагадують, що оператори відповідають на дзвінки у робочі дні з 9:00 до 18:00, але в п’ятницю до 16:45. В інший час – працює автовідповідач, який надає інформацію на поширені питання. Усі дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів.
Жоден запит не залишається без уваги, зазначили у НСЗУ.
Читайте також: Як ветеранам та ветеранкам отримати «Доступні ліки»
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром