Що робити, якщо в електронній системі побачили недостовірний візит до лікаря

Іноді трапляються ситуації, коли пацієнти — користувачі якоїсь із медичних інформаційних систем — виявляють у своєму особистому кабінеті такі візити до лікаря, яких насправді не було.
Що ж робити, якщо ви побачили недостовірний візит до лікаря – розповіли у Нацслужбі здоров'я.
1. Якщо є можливість, з’ясуйте у лікаря/лікарки, який/яка внесла таку інформацію до вашої електронної медичної картки, чому так сталось. Можливо, сталася помилка, адже людський фактор ніхто не скасовував. У такому разі важливо ввічливо вказати на помилку та попросити видалити інформацію про недостовірний візит.
2. У разі неможливості сконтактувати з лікарем/лікаркою, зверніться безпосередньо до керівництва медзакладу, в якому зафіксовано візит.
3. Якщо ви бачите регулярні недостовірні візити, внесені в одному й тому ж медичному закладі, це може бути зловживанням зі сторони лікарів. У такому разі подайте скаргу до Національної служби здоров'я за номером 16-77, або ж за посиланням.
Кожна скарга перевіряється та у випадку можливого порушення НСЗУ реагує.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром