У Нацслужбі нагадали, яку інформацію пацієнт може отримати по телефону гарячої лінії
Для оперативного інформування про надання медичної допомоги за Програмою медичних гарантій працює контакт-центр НСЗУ за номером 16-77.
Оператори відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00 в робочі дні (у п’ятницю до 16:45). В інший час спрацьовує автовідповідач, який може надати відповіді на більшість питань, нагадують у Нацслужбі здоров'я.
Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.
Зателефонувавши на 16-77, можна дізнатись:
-
Перелік безоплатних послуг за Програмою медичних гарантій.
-
Що робити, якщо в лікарні вимагають гроші?
-
Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з яким можна укласти декларацію та що входить до безоплатного пакету послуг на первинній ланці?
-
Як отримати медичну допомогу людям, які переїхали в інші регіони через бойові дії?
-
Яку допомогу надає найближча лікарня в межах Програми медичних гарантій?
-
Куди звернутися, щоб отримати медичну послугу безоплатно?
-
Як отримати «Доступні ліки»?
-
Як і де отримати препарати інсуліну?
-
У яких випадках потрібне направлення та як ним скористатись?
-
Адреси та контакти найближчих аптек, де можна отримати ліки за програмою «Доступні ліки».
Куди звертатися в інших випадках?
-
Щоб дізнатись графік роботи медичного закладу та наявність відповідних фахівців у ньому потрібно телефонувати безпосередньо до закладу.
-
Дізнатись про наявність в медзакладі ліків за Нацпереліком можна на сайт https://eliky.in.ua/ або зателефонувати в місцевий департамент охорони здоров'я.
-
Контакти сімейного лікаря з яким пацієнт має декларацію можна дізнатися в реєстратурі закладу, де він працює або через медичні інформаційні системи.
-
Робота МСЕК — інформацію слід уточнювати безпосередньо в лікарнях, де працює МСЕК.