Нацслужба здоров'я отримала 50 скарг на медзаклади Рівненщини від початку 2023 року

26 Червня 2024, 17:12
Нацслужба здоров'я отримала 50 скарг на медзаклади Рівненщини від початку 2023 року 573
Нацслужба здоров'я отримала 50 скарг на медзаклади Рівненщини від початку 2023 року

Однією з підстав для проведення моніторингу є скарги пацієнтів на медичні заклади. Від початку 2023 року НСЗУ отримала 50 скарг на заклади охорони здоров'я Рівненської області.

Про це під час візиту на Рівненщину повідомила голова Нацслужби здоров'я Наталія Гусак, передає Район.Медицина. 

Найпопулярніші категорії скарг: вимагання коштів за надання медичних послуг, витратних матеріалів, ліків, передбачених Програмою медичних гарантій (18 скарг); відмова у наданні медичних послуг, передбачених ПМГ (11 скарг); надання неякісних медичних послуг (вісім скарг).

Найчастіше пацієнти скаржилися на такі медзаклади:

  • Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка – шість скарг;
  • Центральна міська лікарня Рівного – п'ять;
  • Рівненський клінічний лікувально-діагностичний центр імені Віктора Поліщука – п'ять;
  • Березнівська центральна міська лікарня – три;
  • Гощанська багатопрофільна лікарня – три.

Подати скаргу до Національної служби здоров'я України може будь-який пацієнт, чиї права порушили, його рідні чи будь-яка інша дотична до ситуації людина. Проте НСЗУ радить спершу звернутися зі скаргою до головного лікаря: саме він, у першу чергу, відповідальний за надання якісної та безоплатної медичної допомоги. Якщо ж таким чином вирішити проблему не вдається – пацієнтів закликають скаржитися до НСЗУ.

Звернутися зі скаргою до НСЗУ можна кількома способами:

1. Через електронну форму на сайті НСЗУ у розділі «Громадянам»

2. За безкоштовним номером контакт-центру 16-77. Оператор гарячої лінії зафіксує скаргу та допоможе оформити звернення.

3. Надіслати офіційний лист на електронну пошту: [email protected].

4. Надіслати лист на поштову адресу НСЗУ: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.

5. Написати звернення на особистому прийомі громадян.

Щоб скарга мала позитивний результат, важливо надати якомога більше фактів та доказів порушення, наприклад, чеки за оплачені послуги або ліки, які мали б бути безоплатними, фото чи відео порушення, імена медпрацівників. Спільний із громадськістю контроль дає змогу ефективно розвивати і покращувати медичну систему України.

Читайте також: В НСЗУ незадоволені роботою трьох медзакладів на Рівненщині

Коментар
09/12/2024 Понеділок
09.12.2024
08.12.2024
07.12.2024