За 2023 рік до контакт-центру НСЗУ надійшло майже 290 тисяч дзвінків

Одним із найбільш популярних сервісів комунікації українців у сфері охорони здоров'я є контакт-центр НСЗУ 16-77.
Контакт-центр НСЗУ розпочав свою роботу понад п’ять років тому. Його недаремно називають «вікіпедією» трансформації системи охорони здоров’я. Це перша в Україні подібна інформаційно-довідкова служба, розрахована одночасно на пацієнтів, лікарів, керівників закладів охорони здоров’я і працівників аптечних закладів, йдеться у звіті Нацслужби здоров'я.
Завдяки роботі контакт-центру під час пандемії та в умовах війни багато людей отримали чіткий маршрут доступу до медичної допомоги в нових обставинах.
Загалом за 2023 рік до контакт-центру НСЗУ надійшло 284 969 дзвінків. З них оператори відповіли на 143 933.
Решту опрацьовано в автоматичному режимі системою інтерактивної голосової відповіді (IVR). У 2023 році контакт-центр забезпечив стабільну інформаційну підтримку пацієнтів, представників медичної та аптечної спільнот під час війни.
З майже 290 тисяч дзвінків 59,2 % надійшло від пацієнтів, 30,3% – від лікарів, 10,4% – керівників лікарень.
Серед питань, які найбільш цікавили пацієнтів, були деталізація послуг спеціалізованої медичної допомоги (48%), лікарські засоби поза програмою реімбурсації (38,5%), видалення/заміна номера (32,3%), адреси лікарень (24,2%), перевірка лікарського засобу в реєстрі «Доступні ліки» (20,5%).
Читайте також: Як скористатися послугою з лікування безпліддя: роз'яснення НСЗУ
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром