У Нацслужбі здров'я пояснили, хто такі представники пацієнта у лікарнях

13 Квітня 2024, 14:53
У Нацслужбі здров'я пояснили, хто такі представники пацієнта у лікарнях 293
У Нацслужбі здров'я пояснили, хто такі представники пацієнта у лікарнях

Нещодавно в Україні стартував пілотний проєкт Національної служби здоров'я України та Руху ЧЕСНО «Представник пацієнта».

Мета проєкту — підвищити обізнаність щодо прав людей у сфері охорони здоров'я. У Нацслужбі здоров'я розповідають про це детальніше.

Представники пацієнта працюють поки в п’яти лікарнях, які виявили бажання брати участь у пілотному проєкті. Це — Національний інститут раку, Київська обласна клінічна лікарня, Київський міський пологовий будинок №6, Перше територіальне медичне об'єднання Львова та Львівський обласний клінічний перинатальний центр.
Задача представників — інформувати пацієнтів про безоплатність медичних послуг, збирати й фіксувати відгуки людей щодо їх досвіду перебування в медзакладі. Ці дані будуть передаватися керівникам лікарні з метою покращення умов для пацієнтів. Зазначимо, що представники пацієнта не консультують з медичних питань.
Робоче місце представників знаходиться у приміщенні медзакладу та позначене спеціальним стендом. Скористатися послугами може кожен охочий.

Проєкт «Представник пацієнта» впроваджується Національною службою здоров'я України у партнерстві з Руху ЧЕСНО за підтримки Міністерства охорони здоров'я України, World Bank Ukraine і у співфінансуванні з Embassy of Switzerland in Ukraine / Посольство Швейцарії в Україні.

Коментар
21/05/2024 Понеділок
20.05.2024
19.05.2024