Рівненська обласна лікарня стала ще більш доступною для пацієнтів

Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка покращує свою роботу та вже розпочала реалізовувати одну із стратегічних цілей лікарні «Сервіс і пацієнтоорієнтованість».
Ознайомитися із реалізацією проєкту днями завітала постійна комісія з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства (голова комісії Юра Білик), йдеться на сторінці Рівненської обласної ради у фейсбуці.
Директор комунального підприємства Віктор Ткач розповів, що в лікарні планують створити систему безпечного і зручного переміщення територією підприємства. Депутатам він показав процес завершення реконструкції реєстратури та розповів про Сервісний центр, який працює в закладі з серпня 2021 року.
В його структурному підрозділі працює контактний центр. Про його роботу членам комісії детальніше розповіла керівниця Сервісного центру Ірина Пастущенко. За її словами, з початку роботи контакт-центру медичні послуги у РОКЛ імені Юрія Семенюка стали ще доступнішими. Не потрібно стояти у черзі, можна просто обрати день та час візиту до лікаря, а запис здійснюється дистанційно.
«Працівники контактного центру також здійснюють активні продвзони клієнтів, щоб оцінити якість обслуговування в лікарні. Call-центр – це «серце» нашого медичного закладу. Пацієнти задоволені, а вдень ми отримаємо приблизно 1500 дзвінків», – додала Ірина Пастущенко.
Також під час засідання депутати ознайомилися з новою лабораторією. Вона оснащена найсучаснішим автоматичним обладнанням всесвітньо відомих виробників. Пацієнти зможуть в новій лабораторії методом ПЛР зробити діагностику інфекцій, які передаються статевим шляхом; визначення мікобактерій туберкульозу; визначення вірусу папіломи людини; діагностика вірусних гепатитів.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром