24 Серпня 2021, 17:00
Американські вчені відкрили антитіло, яке може боротись проти усіх штамів коронавірусу 2678

Фахівці з Вашингтонського університету відкрили антитіло, яке може боротись з усіма штамами коронавірусу. Вчені ввели фрагменти білкового шипа коронавірусу в організм мишей.

Відповідна стаття була опублікована в журналі Immunity, передає НВ.

Таким чином вдалося отримати від мишей зразки 43 антитіл, що розпізнають ці фрагменти. Вчені протестували здатність цих антитіл захищати культури клітин від зараження. Потім дев’ять найбільш перспективних дослідники перевірили на мишах.

Потім вчені відібрали два антитіла, які справлялися із завданням найкраще і перевірили їх ефективність проти альфа, бета, гамма, дельта, каппа і йота-штамів коронавірусу, а також декількох наразі безіменних. Одне з антитіл — SARS2−38 — виявилося ефективним проти всіх штамів.

Вчені розраховують, що застосування нового антитіла дозволить ефективно лікувати хворих на коронавірус.

Напередодні управління з продовольства і медикаментів США (FDA) надало повне схвалення антиковідній вакцині німецько-американського виробництва Pfizer/BioNTech для людей віком від 16 років. Це дозволяє зробити вакцинацію цим препаратом обов’язковою в країні.

итайте також: В Україні майже 700 людей інфікувалися коронавірусом

Підписуйтеся на сторінку Район.Медицина у facebook та стежте за телеграм-каналом «Район здорової людини», де оперативно оновлюється інформація.

Коментар