За час роботи на «гарячу лінію» COVID-19 звернулися понад 177 тисяч людей

10 Лютого 2021, 11:44
885

За час роботи національного контакт-центру із протидії поширенню хвороби COVID-19 до нього, за єдиним безкоштовним номером 0-800-60-20-19, звернулися понад 177 тисяч українців.

Про це повідомив заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Ярослав Кучер під час брифінгу 10 лютого.

Команда МОЗ продовжує покращувати сервіс запиту на виїзд мобільної бригади, які виїжджають за направленням лікарів до пацієнтів з підозрою на COVID-19. На підставі таких запитів відбулося понад 1 405 виїздів.

В контакт-центрі впровадили сервіс віддалених цілодобових консультацій лікарями. Вже залучили 12 медичних працівників, вони надали 4 091 консультацію.

Лідерами з опрацювання звернень стали Волинська, Луганська, Полтавська та Черкаська області. Найнижчий відсоток опрацьованих звернень у Кіровоградській, Київській та Донецькій областях.

Відпрацьовується механізм приймання та опрацювання запитів щодо виплат у разі захворювання або смерті медичних працівників у зв’язку з інфікуванням COVID-19. Починаючи від 28 грудня, до контакт-центру надійшло 74 запити.

Читайте також: В Україні виявили 3 409 нових хворих на коронавірус

Підписуйтеся на сторінку Район.Медицина у facebook та стежте за телеграм-каналом «Район здорової людини», де оперативно оновлюється інформація.

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
23.04.2024