Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Рівненщина стала лідером з реагування на дзвінки «гарячої лінії» щодо COVID-19

15:18 26.11.2020
595

Рівненщина – лідер серед регіонів щодо обробки звернень громадян через COVID-19.

Про це інформують на сайті Рівненської ОДА.

Нагадаємо, при МОЗі створений всеукраїнський контакт-центр МОЗ із протидії поширенню коронавірусної хвороби.

Відтак, зателефонувавши за номером 0-800-60-20-19, кожен громадянин може отримати офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань щодо COVID-19.

До роботи контакт-центру МОЗ залучили 150 операторів, у тому числі з Рівненщини. Якщо операторам необхідне уточнення інформації, – таке звернення з центру реєструють у відповідній CRM-системі, яка автоматично надсилатиме його на розгляд до місцевого органу влади відповідно до компетенції. А після отримання необхідної інформації оператори зв’язуються із заявником, щоб її озвучити.

«У нас є регіони, які максимально оперативно відпрацьовують звернення громадян. Там мінімальна затримка на відповідь, яку надає контактний центр. У першу чергу, лідерами таких звернень, обробки та співпраці з МОЗом по лінії COVID-19 контактного центру є такі області: Рівненська, Волинська, Вінницька, Полтавська, Черкаська, Хмельницька, Тернопільська, Одеська, Миколаївська, Львівська, Житомирська та Херсонська області», – повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.

Нагадаємо, на Рівненщині також налагоджена комунікація з мешканцями області через гарячу лінію 0 800 500 078, на яку з початку карантину звернулося близько 9 тисяч людей. Гаряча лінія працює у цілодобовому режимі.

Читайте також: На Рівненщині виявили 460 нових хворих на коронавірус, семеро людей померли

Підписуйтеся на сторінку Район.Медицина у facebook та стежте за телеграм-каналом «Район здорової людини», де оперативно оновлюється інформація.

Загрузка...
Коментарі
Загрузка...
22 січня
Сьогодні
Вчора
20.01.2021
19.01.2021