За два тижні роботи на «гарячу лінію» COVID-19 звернулися понад 37 тисяч людей
Національний контакт-центр МОЗ із протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 став дієвим інструментом із вирішення важливих питань громадян.
Про це інформують на сторінці МОЗ в мережі.
Протягом 2,5 тижнів роботи контакт-центру зафіксували понад 37 тисяч звернень громадян завдяки технічному супроводу та злагодженій роботі майже 150 операторів. Нагадуємо, що, звернувшись за безкоштовним номером 0-800-60-20-19, ви можете отримати консультацію щодо питань протидії поширенню коронавірусної хвороби.
На сьогодні лідерами зі своєчасного та якісного опрацювання звернень громадян є Волинська, Вінницька, Одеська, Черкаська, Хмельницька, Миколаївська, Івано-Франківська, Чернігівська, Житомирська та Херсонська області.
У Міністерстві розповідають, що найпоширенішими є запитання до контакт-центру щодо діагностики; комунікації із сімейними лікарями та підписання декларацій; амбулаторного лікування; безкоштовних ліків та тестування; алгоритму дій, пов’язаних із подорожами за кордон.
Читайте також: В Україні виявили 12 496 нових хворих на коронавірус
Підписуйтеся на сторінку Район.Медицина у facebook та стежте за телеграм-каналом «Район здорової людини», де оперативно оновлюється інформація.